Przywiązanie klienta - co zrobić, aby klient do nas wrócił . Szkolenie dla kosmetyczek, masażystów i fryzjerów Zielona Góra
Chcesz podnieść efektywność swoich usług? Nie wiesz dlaczego klienci nie wracają do Ciebie? Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu w miłej i przyjaznej atmosferze dowiesz się co robić, aby klient był zainteresowany dalszymi wizytami w Twoim salonie. Podczas licznych ćwiczeń pokażemy Tobie, jakie zachowania będą sprzyjały i zachęcały klienta do ponownego odwiedzenia twojego salonu i skorzystania z Twoich usług.
Cel:
- Poznanie znaczenia autoprezentacji w nawiązywaniu kontaktu z klientem
- Zdobycie umiejętności pozwalających na szybkie nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem
- Zapoznanie ze sposobami rozpoznawania potrzeb klientów
- Ukazanie sposobów przedstawienia oferty handlowej
Program szkolenia
- Efekt pierwszego wrażenia - czyli nawiązywanie kontaktu z klientem
- Techniki budowania właściwych relacji z klientem
- Rozpoznawanie potrzeb klienta
- Zaprezentowanie oferty handlowej i zachęcenie do korzystania z niej - strategia błękitnego oceanu
Metody szkoleniowe:
- gry symulacyjne
- studium przypadków
- dyskusja problemowa
- kwestionariusze i testy zachowań
- burza mózgu
Czas trwania szkolenia: 6 godzin szkoleniowych
Miejsce szkolenia: CENTRUM ESTETYKI CIAŁA EFEKT; ul. Wiśniowa 19 A; 65-517 Zielona Góra
Cena szkolenia: 350
Grupa docelowa: kosmetyczki, fryzjerzy, masażyści
W ramach szkolenia zamkniętego oferuję Państwu - ciekawe materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, ewaluacje szkolenia w postaci testów z wiedzy