Path


Strona główna »  SZKOLENIA »  Przywiązanie klienta - co zrobić, aby klient do nas wrócił

Przywiązanie klienta - co zrobić, aby klient do nas wrócił . Szkolenie dla kosmetyczek, masażystów i fryzjerów Zielona Góra

Chcesz podnieść efektywność swoich usług? Nie wiesz dlaczego klienci nie wracają do Ciebie? Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu w miłej i przyjaznej atmosferze dowiesz się co robić, aby klient był zainteresowany dalszymi wizytami w Twoim salonie. Podczas licznych ćwiczeń pokażemy Tobie, jakie zachowania będą sprzyjały i zachęcały klienta do ponownego odwiedzenia twojego salonu i skorzystania z Twoich usług.

Cel:

  • Poznanie znaczenia autoprezentacji w nawiązywaniu kontaktu z klientem
  • Zdobycie umiejętności pozwalających na szybkie nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem
  • Zapoznanie ze sposobami rozpoznawania potrzeb klientów
  • Ukazanie sposobów przedstawienia oferty handlowej

Program szkolenia

  • Efekt pierwszego wrażenia - czyli nawiązywanie kontaktu z klientem
  • Techniki budowania właściwych relacji z klientem
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Zaprezentowanie oferty handlowej i zachęcenie do korzystania z niej - strategia błękitnego oceanu

Metody szkoleniowe:

  • gry symulacyjne
  • studium przypadków
  • dyskusja problemowa
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • burza mózgu

Czas trwania szkolenia: 6 godzin szkoleniowych

Miejsce szkolenia: CENTRUM ESTETYKI CIAŁA EFEKT; ul. Wiśniowa 19 A; 65-517 Zielona Góra

Cena szkolenia: 350

Grupa docelowa: kosmetyczki, fryzjerzy, masażyści

W ramach szkolenia zamkniętego oferuję Państwu - ciekawe materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, ewaluacje szkolenia w postaci testów z wiedzy